fredag 22 augusti 2008

Bytt är bytt...

Jag har varit med på en stuv och te/kaffeswap här. Jag skickade tyger och te till två av deltagarna och de skickade till mig. Jättekul! Tyvärr känns det dock som om det är Posten som tjänar mest, det blir fort tungt och dyrt när man skickar tyg.
Nåväl, detta fick jag från Fnix:

Bomullstyg med barnmotiv (från Åhlens?), vit trikåtyg med gulddödskallar (kanske kan bli en amningströja till mig själv), ett marinblått och ett randigt marinblått/orange tyg som känns som WCT-tyg. Två symärken, yogi-te och det röda bandet är småsmå nyckelpigor :-).

Mallaching skickade detta:

Mörkblått bomullstyg med grodor, vit trikå, orange velour med lila stjärnor (oj så fint), fyra olika gröna tyger, en liten bok om mammor och kokosnöt/vanilj-te.

Jättefina tyger från båda. Bilder på vad jag skickade finns i swapbloggen.

Inga kommentarer: