torsdag 11 juni 2009

Molntips och PIF-påminnelse


Jag vill tipsa om Jnydesign som fortsätter att plocka fram nya härliga trikåtyger på löpande band. Nu senast har hon beställt molntyg i rosa, brunt och turkost. Hon vill ha hjälp att sälja dessa så att hon kan beställa nya moln i andra färgställningar. Det blir som en oändlig loop :) Eftersom jag precis köpt kaniner så tänkte jag skulle hålla mig ifrån molnen ett tag, men vi får se... Bilden är lånad från http://jnydesign.blogspot.com.

Sen vill jag påminna om PIF:en. Jag vet att jag inte har så många läsare, men för eventuella nytillkomna lyssnare finns det möjlighet att få en pysslad present av mig utan andra krav än att du gör detsamma till tre andra.

Och till sist så har jag ändrat blogginställningarna så nu är det möjligt att lämna kommentarer utan att ha ett gmail/openid-konto.

3 kommentarer:

Nette sa...

jee... då skall jag lämna min första kommentar. Väntar ständigt på mera fint sytt från dej!

RÄVENoRÄKAN sa...

Tack, det var snällt sagt. Och tack för påpekandet.

Marie Frost sa...

Jag vågar inte hoppa på fler PIF:ar förrän jag har gjort klart mina andra, annars hade jag hakat på direkt!