torsdag 4 juni 2009

Tyginköp och mössa


Äntligen har min beställning från Jnydesign kommit med nya härliga kanintyger. Supergulliga Jenny hade skickat med en meter gul med bruna kaniner för att min beställning blivit lite försenad. Tack så mycket! Den färgställningen var såklart jättefin den också. RÄKAN hjälpte mer än gärna till att packa upp paketet.


Det första plagget av dessa tyger blev något så enkelt som en mössa. En lagom varm mössa till RÄKAN nu när kalla sommarvindar sveper runt huset hade jag tänkt så jag klippte ut efter Baby Cools mönster för stor bebis (74-80cl). Just nu sover RÄKAN så jag kan inte prova på henne, men mössan passar mig utmärkt så jag tror jag får göra en lite mindre till henne :).

1 kommentar:

Välkommen! sa...

hej!
kanintygerna är verkligen söta! :)
kul att du såg mig och gerda i tidningen!
/hanna