måndag 2 november 2009

Använd det du har - Novemberutmaningen


Igår startade Jofotex sin webbshop och idag fick Jnydesign hem mera djungeltyg och apor&lejon. Gaah! Det var nära nära att jag kom åt köpknappen, men jag lyckades hålla mig borta. Jag har ju redan tyg hemma! Men för att ytterligare peppa mig själv att ta det lugnt med shoppandet har jag nu bestämt mig för att haka på novemberutmaningen. Visserligen två dagar sent, men jag har ju som sagt inte handlat något på dessa dagar.

Novemberutmaningen går ut på att man ska använda det man har hemma och sen så ska man pyssla undan en sak varje vecka. Läs mer hos Beas barnslikheter.
Det ska bli roligt att se vad alla medbloggare hittar på. Jag tror jag kommer fylla på min pimms-lista mer än jag hinner tömma den (pimms - projects in my mind, dvs sådant jag vill göra men inte hunnit eller kunnat).

2 kommentarer:

Sagagos sa...

detta borde jag vara med på... vill du berätta mer?
Ha en bra dag!
Lisa

RÄVENoRÄKAN sa...

Äsch, jag missade att länka till Beas barnslikheter som dragit igång utmaningen :-(. Kolla in utmaningen på http://beasbarnslikheter.blogspot.com. Jag har uppdaterat inlägget också.